Boevenpad - Reisverslagen van Maartje van Lijssel - WaarBenJij.nu Boevenpad - Reisverslagen van Maartje van Lijssel - WaarBenJij.nu
Boevenpad

Het avontuur is begonnen!!
Voor degene die het leuk vinden > ik ga via dit uberoriginele kanaal wat verhalen bijhouden van mijn reis. Op 13 oktober startte mijn reis op Schiphol, vanwaar ik naar Bangkok vloog. Ik hoop zoveel mogelijk prachtige plekken te mogen bewonderen en avonturen te mogen beleven in Myanmar, Vietnam, Cambodja, Laos, Australië en Nieuw Zeeland. In maart ben ik, als het goed is, weer in Breda te vinden. Natuurlijk afhankelijk van wat er op mijn pad komt;)

Ok doei!

x Maartje

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

G'day!

10 November 2014

Hersenactiviteit -2

17 Oktober 2014

Daar stond ik dan..
Maartje

Vanaf 13 oktober ga ik op boevenpad door Myanmar, Vietnam, Laos, Cambodja, Australië en Nieuw Zeeland!

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10178

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2014 - 01 Maart 2015

Boevenpad

Landen bezocht: